MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Höstens vill ha lista!

Kategori: Inredning

 
Vårt sovrum behöver en ny touch! Hittade denna fantastiskt fina sängkappa på ellos, den är definitivt tillsammans med det virkade överkastet  med på "vill ha listan" i höst.
 
 
 
Varför kan jag aldrig bara vara nöjd!? Alltid är det något som jag känner att jag måste fundera över, något som måste göras om eller läggas till, för jag gillar ju det! Nu är det tvättstuga som ventileras i mitt huvud, eller kanske vi borde köpa en gård!?
 
Och så är det ju dem lite enklare sakerna som ett soffbord, jag har hittat vårt soffbord!
 
Ja, så måste det nog bli!
 
Godnatt, sov gott!
 
 
 

Kommentarer

  • Frida Lord säger:

    Kom in på din blogg av en google sökning på soffbord och älskade bilden jag såg! Vart kan man hitta detta?!

    Svar: Hej Frida, kul att du hittade hit! Tycker också detta soffbordet är jättefint! Jag hittade det på en möbelaffär på nätet som heter The Home, många väldigt fina saker! www.thehome.se Lycka till! //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2013-10-22 | 18:40:27

Kommentera inlägget här: