MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Min vrå, kamera och vad en bukett ifrån trädgården kan göra!

Kategori: Inredning

Det är semester, kanske inte direkt sommar, det kunde absolut vara lite mer sol och värme för min del! Min chef hävdar bestämt att jag bor på fel sida om landet..hmm, ja, ja, så har det i alla fall blivit. 
 
Projekt finns det gott om, mannen byter panel på garaget och jag har stenhårt gått in för att få iordning på min vrå. Däremellan var jag i trädgården och plockade blommor, vad det kan göra för själen! Bilden är dessutom tagen med min nya kamera, jag är glad!
 
Tavlan med möllan på bilden, ett loppisfynd. Jättefin tyckte jag, kanske jag kan få till en bättre bild....återkommer med det.
 
I vårt liv har vi en assistent, en fransk bulldog. Han gör allt för uppmärksamhet och ligger troget ofta vid mina fötter. Just nu ganska högljutt sovande. Han heter Malte och är helt underbar! Bilden är tagen med min nya kamera, jag är glad!
 
Min vrå, nästan klar! Fåtöljerna var inte så lätta att klä om som jag hoppats, men nu ska jag ta tag i det eländet igen. 
Om tid funnits är jag nog tvungen att gå en fotokurs.....hmmm, men övning ger ju färdighet så stå ut med min amatörmässiga fotografering. 
 
//Trevlig eftermiddag
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: