MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Modul 3, barnrum, och nattsudd!

Kategori: Arkitektskolen for indretningsdesign

Nu är Modul 3 läst och förmodligen förstådd:=) Arbetet med inlämningsuppgifterna är påbörjade, ja det känns bra! Men jag har lite problem med bilder, är det någon som läst någon liknande utbildning (inredningskonsult) som har någon genial lösning på att få tag i högupplösta bilder? Bra presentationsmaterial som dessutom gärna ska stämma överens med tanken med presentationen... 
 
Jag köpte en kamera! Så nu får jag väl åka runt som en tok och ta egna bilder!
 
En av våra uppgifter är en mönsterplansch till ett tidigare presenterat möbelförslag till ett barnrum, väldigt roligt! Mitt barnrum är inspirerat av en artikel i Hus & Hem ifrån februari i år. Är det inte bara inspirerande? 
 
 
Lägg märke till fotbollsplanen av konstgräs i taket, super häftigt!
 
Surfar som en galning nu för att hitta material till mina inlämningsuppgifter och gissa om man hittar grejor. Svar, ja verkligt fina uppslag, se på denna tvättstugan, vad tycker du? Jag hade själv kunnat skänka bort min imorgon! 
 
 
Visst är det fint? Och i anslutning skulle jag ha byggt en "walk in closet" för hela familjen! Det har denna familjen säkert gjort, tror jag:=) 
 
Nog för inatt, godnatt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: