MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Fabians rum klart!

Kategori: Barnrum

Nu är Fabians rum klart! Både mamma och son är nöjda. Tyvärr finns det mer att önska av fotografen, men inredaren har enligt mig fått till ett fräckt och mycket funktionsdugligt pojkrum! 
Min pojke ville ha ett skaterum, det fick det bli! Här styret som inte används i dagsläget på väggen!
 
Sängen byggde jag upp på två 40 och ett 60 skåp vilket ger väldigt bra förvaring. Madicken kom också med världens bästa idé, vi ska såga bort bakstycken vilket ger tidernas bästa koja under/bakom sängen. Dessutom kommer man då till med dammsugaren, vilket ju också kan vara trevligt. 
 
 
Jag byggde trappan av en gammal förvaringsmöbel och på den byggdes en extra liten vägg som fungerar som en avdelare samt TV "möbel". 
 
 
Till och med Malte har verkligen funnit sig tillrätta i Fabians nya rum!
 
 
Här ser man också Fabians nya jättepuff, eller sackosäck i två delar ifrån IKEA. 
 
Sen gör man ju ibland saker man får ångra! Bilden får tala för sig själv.
 
 
Hmm, kul liv att leva med en 7-åring. Han förstod inte riktigt att detta inte var vacker inredning. 
 
 
Såhär blev TV-väggen, plats för alla spel och filmer! Funderar dock på att "stänga in" dem i något. 
 
 
Blev lite besviken på fototapeten, den var mycket mer färgstark i verkligheten än på bild..På gränsen till..ja, jag får väl leva med den ett tag. 
 
 
Men i det stora hela, väldigt nöjd! Hoppas ni är glada med allt ni företar er! Nu ska det stenhårt jobbas och sen pluggas! 
 
Förresten, modul 3 är äntligen inskickad och bedömd!
 
Må gott
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: