MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Modul 3, inskickad och bedömd!

Kategori: Arkitektskolen for indretningsdesign

Nu har jag bara lite kvar på modul 4, och modul 5 är läst! Det går väldigt sakta, men i alla fall framåt:=)
 
 
Min mönsterplansch till mitt barnrum!
 
 
Mönsterplansch för mitt vardagsrum!
 
Modul 3 känns skönt att ha bakom sig, tyckte både 3 och 4 var tunga moduler som tog mycket energi. 
 
 
Hela modulen innan den gick iväg till skolan! Ska bli lärorikt att få den tillbaka och kunna gå igenom betygen mot materialet, har väckt en del frågetecken....
 
Sköt om er!
 

Kommentarer

  • linda säger:

    Hej!
    Ser riktigt fint ut. Jag har precis börjat läsa på Arkitektskolen och kan inte hitta några svarta papper. Är det A3 du har använt? Var har du köpte dem? :)

    Svar: Hej, vad kul! Tack! Önskar dig lycka till! Själv ska modul 4 skickas in på måndag och modul 5 är nästan klar! Modul 4 var riktigt tuff så jag vet inte riktigt om jag vågar titta på betyget på den:=) Nog snackat, jag har köpt mina svarta kartong ark på bokhandel, dem flesta har dem. Man köper dem styckvis och brukar ligga löst i ett ställ. Hoppas det var till lite hjälp Må gott //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-01-08 | 19:50:54
    Bloggadress: http://lindaivarsson.wordpress.com/
  • Jennie säger:

    Hej, jag heter Jennie och läser samma som du. Det vore kul att hålla kontakten. Är snart klR med 3 men kan försöka jobba på så vi ligger lika. Vart bor du?
    En fråga ang 3:an. På noten, vilka rubriker hade du då?
    Ha en fin dag.

    Svar: Hej Jennie, vad roligt! Jag bor i Bjuv utanför Helsingborg, var bor du? Menar du noten på mönsterplanscherna? Skickar min på din mail. Vi hörs //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-01-09 | 16:18:23
  • linda säger:

    Tack för ditt svar! Längtar tills jag också kommit så långt! :) Jag har bara hittat enorma ark, men jag får kika igen. Lycka till du också!

    Svar: Hej igen, dem jag har köpt är stora! Har varit tvungen att kapa dem i A3, har inte heller hittat i A3 //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-01-09 | 17:48:08
    Bloggadress: http://lindaivarsson.wordpress.com
  • linda säger:

    hej igen! hur har du skickat planscherna till skolan?

    Svar: Hej Linda! Ja, jag har provat lite olika alternativ. Det är inte populärt att rulla dem, jag har köpt vadderade kuvert i A3 format. Planscerna går ner om man skär i sönder skumplasten på sidorna.., ja alla idéer är bra utom dem dåliga:=) Må väl och lycka till
    MADFAB INTERIÖR

    2014-01-21 | 12:01:43
    Bloggadress: http://lindaivarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: