MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Byns Bagare i Arkelstorp

Kategori: Butik

Min moster Carina och min kusin Emma driver Byns Bagare i Arkelstorp. Helt magiskt! Träffades i helgen för första gången på väldigt länge och fick en månads ranson härliga kakor och fantastiskt bröd. Pss..redan slut, jag har varit en frekvent besökare i vårt skafferi. Kolla bara stylingen på uppläggningen, typsikt dem, så himla fint!
 
 
 
Vill rekommendera alla som är i närheten utav Arkelstorp att ta en fika hos Byns Bagare, väl värt ett besök. Om det är så att ni är som jag som vill hitta smultronställen att inspireras av så har ni gjort det nu. 
 
 
Väldigt trevlig presentation av ett bröd skulle jag vilja säga. 
 
 
Tända ljus, nybakt bröd, färska blommor....
 
 
 
 
Godnatt sov gott
 
//Linda

Kommentarer

  • Ida säger:

    men MUMS vad mycket gott. och det luktar alltid så oemotståndligt!

    2014-04-23 | 22:11:03
    Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: