MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Ibland blir det som bäst när det inte blir....eller!?

Kategori: Arkitektskolen for indretningsdesign

Det är natt och det var länge sedan..försöker surfa runt och hitta tillbaka till skolan och inspirationen. När vardagen, eller rättare sagt diciplinen tryter, tryter även självförtroende, vilja och inspiration.
 
Surfade runt för att försöka hitta inspiration till halvvägs inlämningen, den är nästan klar..men det saknas en massa ritningar som jag ska försöka färdigställa. 
 
Men, kanske det blir bra fast man inte gör som man först tänkt? Eller?
 
 
Om det är någon därute som samlat på sig drivved i sommar, så har ni lite inspiration vad ni kan göra med den här:
 
Härliga hängare av strandfynden, kan man nästan aldrig få för många.
 
Vackert även till dukningen!
 
Och för den kreativa, varför inte möbler.
 
 
I alla fall så mår jag i alla fall som bäst när saker blir gjorda. Ska börja med det imorgon tror jag.
 
God natt sov gott
 

Kommentarer

  • Maria :-) säger:

    Hejsan! Ska börja läsa nu i början på september , känns riktigt kul och spännande! Vad härligt att höra att du verkar nöjd med utbildningen. :-) Har läst runt här på din blogg bland kommentarer och tänkte fråga dig det här med bilder som ej är godkända att klippa ut ur tidningar ? Hur menar du då ? :-) och måste bilderna ha en viss upplösning ? Tacksam för svar :-) Mvh Maria. [email protected]

    2014-08-28 | 21:51:46
  • Amelie Jensen säger:

    Hej!

    Jag står i valet och kvalet att börja utbildningen. Min enda oro är att den inte godkänns senare i Sverige för att få ett jobb inom inredning. Vad är din erfarenhet/vad har du hört om när man är klar?

    Stort tack!!

    MVH

    Amelie Jensen

    Svar: Hej Amelie! Jag kan faktiskt inte svara dig, jag vet inte, jag tog en chansning. För mig var inte dem svenska utbildningarna på högskolan ett alternativ, såå...Kan kanske tänka mig att dem flesta jobb i branschen rekryteras med arbetsprover....Genom hela utbildningen har jag kämpat med att jag inte kan rita, öva dig alla tillfällen du får på att återge det du ser:=) Lycka till //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-10-05 | 15:55:56

Kommentera inlägget här: