MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Köks inspiration - och igen!

Kategori: Belysning

Pinterest har jag precis upptäkt, helt fantastisk inspirationskälla! Love it! Efter 5 minuter bland pins och anslagstavlor har jag kommit fram till hur snyggt det är att göra om ett gammalt drängskåp till ett vackert vitrinskåp! Kan med framgång placeras i kök, badrum eller någonstans där man vill visa vad som finns inuti!
 
 
När vi ändå är på temat så ett vanligt vitrinskåp ifrån IKEA kan också göra sig i köket helt förträffligt!
 
 
Färgen på detta Shaker kök var så hemtrevlig att jag nästan dog:=) 
 
 
Vackert, eller hur!? Kan inte låta bli, fortsätter med ytterligare ett vackert kök. Där jag tycker man har lyckats helt förträffligt med golvet och lampan över köksbordet. Varför ska man ha samma golv i hela rummet? Ingen anledning, ingen anledning alls!
 
 
Synd vårt 70-tals hus inte besitter riktigt dem fönstrena....bara...och trappan kan vara klurig att få till i ett "vanligt" hus!
 
Jag kan inte sluta, har blivit lite beroende av pinterest!
 
 
Helt magiskt, enligt mig!
 
Koppar, trenden på lampor i år! Inte helt övertygad, men här gör dem ju sig fantastiskt, kanske jag kan ändra mig angående årets belysningstrend? Kanske, övertyga mig gärna!
 
 
Må väl
 
//LInda
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: