MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Äntligen, nu är modul 4 inskickad! Och 5 halvklar..3 olika vardagsrum!

Kategori: Arkitektskolen for indretningsdesign

Nu har det nya året börjat, hmm, om det är någon som inte märkt det:=)
 
 
Mitt nya år innebär en högre växel när det gäller min utbildning, men det är riktigt tufft att få till tiden! Nu är i alla fall modul 4 klar och inskickad! Konceptplanschen skulle vara ljust och romantiskt, jag förknippar romantik med naturen därför blev det ett litet tema, få se vad skolans säger om det...Härligt känsla tycker jag!
 
 
                               
 
Modul 5 är mer än halvklar och vilka projekt det blev, härligt!
Ett vardagsrum ska presenteras i minimalistisk stil och ett i klassisk med inslag av markanta färger. Som vanligt grämer det mig att man inte kan göra dessa i verkligheten! Någon som vill viga sitt vardagsrum till mig? 
 
Mitt minimalistiska vardagsrum! 
 
 
Vardagsrum med inslag av markanta färger! Som vanligt har jag lite svårt att hålla mig till endast inslag av färger..Älskar mönster, har jag sagt det innan? 
 
 
 
 
 
Tanken i huvudet är alltid på G, den är inga problem men jag tycker det är jättesvårt att hitta bilder, framförallt högupplöst som förmedlar min idé! Är det någon som kan ge mig tips om hur ni får tag i högupplösta bilder till kundpresentationer? Hade varit jätte tacksam för det. Och så en till efterlysning, sjuan stolen klädd i kohud, är det någon som har en bra bild? 
 
Sköt om er och godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Åh vad fint du gör! :) jag planera själv att läsa på skolan. Hur tycker du att modulerna är? Är det svårt att förstå sig på? Skulle vilja veta vad du tycker om utbildningen om den är värd att gå och så vidare :)

    Svar: Tack så mycket Isabelle! Jag tycker definitivt utbildningen är givande, men också tuff. Modulerna är bra, men hård bedömning och mycket arbete. Betar man sig igenom utbildningen så har man nog allt att vinna i sitt framtida yrke men det kräver en hel del karaktär. Att förstå modulerna är inte så stort problem, problemet är nog mer att sätta ner det på papper:=) Än så länge är min uppfattning att skolan är mer inriktad på hur du gör din presentation, inte vad den innehåller vilket har förvånat mig en del. Men jag börjar nog förstå varför..Må väl //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-01-25 | 01:08:40
  • Isabelle säger:

    Hur är det med linjal och passare och sådant? Får man köpa det själv, och hur kommer utbildnings materialet? Alltså uppgifterna. Får man dom på mejl eller post?

    Svar: Hej Isabelle, kul du hittade hit! En del får du köpa själv, men en hel del följer med i startpaketet. Innehållet står beskrivet på skolans hemsida, tror jag. Uppgifterna och utbildningsmaterialet laddar du hem ifrån skolans webb. Lycka till //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-02-11 | 10:29:01

Kommentera inlägget här: