MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Inspiration kök fortsätter - Varför så glada i vitt?

Kategori: Inredning

Vi i Sverige är ju som känt ganska måna om att vara som alla andra, tycker ni det stämmer? När man tittar i folks kök så är det så i alla fall, man råds till att gå den trygga vägen. Välj vitt, vita luckor, tänk om ni tröttnar? Vitt kan man kombinera till allt! Ja, det stämmer ju väldigt bra och visst är det snyggt med vitt, men det är också väldigt snyggt med lite annorlunda material. To much cement, kan det verkligen bli för mycket?
Snyggt, och jag tror nog aldrig man tröttnar, eller!?
 
Något jag också tycker är väldigt snyggt är som här, när man bygger vitrin ända upp i tak. Men här har vi gått tillbaka till standarden, vitt! Men inte fel det!
 
 
Att blanda material, mönster, kallt, varmt, ja allt man tycker om ger en personlig prägel. Titta bara på detta köket. 
 
 
Spisen i mitten, väldigt dekorativt! Praktiken fallerar nog lite utan fläkt..., men materialen, stål blandat med ek och cementerade väggar, tufft! Synd att gemene man kanske inte riktigt besitter ytan och har tillgång till dessa takbjälkarna:=)
 
 
Min favorit! Helt magiskt om ni frågar mig! Även här en härlig blandning av varmt och kallt! 
 
 
Lite mer stramt, men så fint med vitrinet! Tycker kanske att detta köket behöver en matta, någon som håller med? Och en kryddväxt, sen hade jag varit helt nöjd. 
 
Vilket är ert favorit kök? 
 
//Linda
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: