MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Vad tiden går!

Kategori: Familjen

Idag fyller jag år och hela dagen har klyschan "slutade fylla år efter 30" haglat.., ja alla ska vi väl denna vägen vandra. Vissa saker påminner en mycket om att tiden går väldigt fort, igår fick jag foto av min svägerska som höll på att sortera bilder. Fotona är helt fantastiska och såå stora våra barn blivit! Och vad vacker vår saknade vän Melker var! Melker var en bullmastiff hanne som vi tyvärr fick ta bort endast 4 år gammal. Men vilken vacker hund! 
Tycker inte ni? Var bara tvungen att delge denna fantastiska bild och dela med mig av en viktig lärdom "Lev så länge du lever, för sen lever du inte mer"
 
Njut och ha en bra kväll
 
//LInda 
Vår dotter Madicken med vår avlidne vän Melker! 
 
 
 

Kommentarer

  • Anne Slättman säger:

    Hej!
    Jag ville bara berätta att jag hittade din blogg för ca ett halvår sedan då jag googlade runt efter träffar på Arkitetktskolen. Bestämde mig snabbt för att hålla koll på din blogg, sedan föll det i glömska! Jag är såå glad att jag hittade den igen, då jag själv befinner mig på modul 3 och behöver både lite moraliskt stöd och inspiration.
    Fortsätt berätta hur det går för dig så har jag någon att hämta stöd från!

    Tack för en inspirerande och peppande blogg :)

    Svar: Tack, vad glad jag blir! Visste inte att det var någon där ute som tyckte det var roligt att läsa om min frustration omkring skolan:=) För tillfället har jag varken gjort vad jag ska med den eller bloggen, men jag hoppas själv att jag kommer igen... Jag är nu på modul 6, och allt ligger som vanligt klart i huvudet. Dock är det tufft att få ut det på papper. Vi får väl se hur det går, hur går det själv? Må gott //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-06-02 | 11:53:54

Kommentera inlägget här: