MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Ditten och datten innan jag somnar...

Kategori: Familjen

Min första månad hos Zelected by Houze har varit rolig och händelserik! I helgen visade jag vårt fina sortiment på Miagårdens Ponnystalls ponnyhoppningar, vilket var jätteroligt! Försäljningen gick inte så bra som jag hoppats på, men Madicken hoppade en hel bana själv och var väldigt stolt! Det fanns fler än hon som var lite stolta faktiskt. 
 
I skrivande stund ligger vi i husvagn i Ringsjöstrand, vinden pinar husvagnen och vi har firat min älskade mammas 60 års dag! Vi ska vara här ända tills på söndag, härligt. Hoppas jag kommer upp tidigt för en motionsrunda, kan behövas efter all god mat:=) 
 
Godnatt sov gott 

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Hej! Jag är en tjej på 20 år som är så taggad på att börja plugga på arkitektskolen for indretningsdesign, men jag tänkte bara höra innan jag anmäler mig vad som kan vara bra att tänka på innan jag ger mig in i denna utmaning? vilka är för och nackdelarna?

    Jag är så glad att jag äntligen hittat något som jag tror kommer passa mig perfekt och nu är det bara det sista som ska avgöras så anmäler jag mig! Har du några tips? Jättekul att kunna läsa i din blogg om idéer och tankar, bra inspiration!

    Vänlig hälsning Evelina

    Svar: Hej Evelina! Tack så mycket, vad roligt att inspirera någon:=) Att studera hos Arkitektskolen är en utmaning, jag tycker det är rejält svårt och stundtals jättesvårt att det bara är på distans. Men det var enda sättet för mig så det anser jag även som positivt. Tips...hmm, tänkt dig att det tar mycket tid och så lägg på lite tid till:=) Usch vad jag låter negativ, men det är jag inte alls, kör på det hörs som du har den rätta ångan! Lycka till! //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2015-04-07 | 09:52:33

Kommentera inlägget här: