MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Zelected by Houze - Höstkollektion, såå mycket fint!

Kategori: Inredning

 
Allt det bästa ifrån förra säsongen finns kvar, vissa har utvecklats ytterligare! Se bara bästsäljaren "Gallery", ljusstakarna ni ser på bilden, dem finns nu även i par i annan metall. Fina brickbord och bäst tycker jag är alla mattor i svart vita marockanska mönster, härligt! Ser fram emot en fin säsong med många homeparty och stora order:=)
 
Måste rusa! Ha en skön kväll!
 
//Linda

Kommentarer

  • Anni säger:

    Hej,

    Anni heter jag och är snubblade över din blogg då jag googlade om skolan Arkitektskolen for Indretningsdesign och såg att du läst till inredningsarkitekt där! Skulle vara otroligt tacksam om jag kunde få komma i kontakt med dig då jag har lite frågor om skolan. Maila mig supergärna!
    Mvh/ Anni

    Svar: Hej Anni, förlåt att jag inte svarat dig....Jag har inte varit här inne på ett tag! Maila gärna dina frågor så ska jag försöka svara. E-post: [email protected]öt om dig
    MADFAB INTERIÖR

    2015-10-09 | 09:36:22

Kommentera inlägget här: