MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Fantastiska barnrums tapeter!

Kategori: Barnrum

Alla ni som kanske väntar på ert underverks ankomst och håller på att skapa ett babyrum, boa in er....ni som varit där vet vad jag menar! Ta en titt in på Little Hand Illustration och bli inspirerade!
 
 
Dessa mjuka fina färger till lilltjejen!?
 
 
Jättesöt, men ändå tycker jag inte den är sådär sockersöt som jag hade problem att komma ifrån när jag letade tapet till mina små! 
 
 
Och kanske mer för lillkillen, är den inte fin?
 
 
Denna är också fräck tycker jag, kanske inte så mycket baby. Men för den som vill vara lite djärvare på barnrummet eller någon annanstans! 
 
Gå in och ta en titt hos Little Hand Illustrations!
 
//Linda

 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Vilka underbara tapeter, jag blir helt mållös! Känner du någon som veställt därifrån? Vad jag förstår så ligger detta i Portugal. Funderar hur man ska gå till väga..
    Tack för inspirationen!! //Erika

    Svar: Hej Erika! Roligt att du tyckte precis som jag! Nej, jag känner ingen som beställt därifrån så tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Tack själv för titten och välkommen tillbaka! //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2015-02-21 | 16:30:19

Kommentera inlägget här: