MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Madickens rum är snart klart!

Kategori: Barnrum

Efter lite diskussioner, mycket färg på golvet och en dos tålamod ifrån mig! Nu är det nästan klart, Madicken har blivit stor! Hon behövde ett nytt flickrum, ett för en lite större tjej! Och hon blev nöjd!
 
- "Mamma, jag vill ha ett hästrum"
- Mmmm...
- Det ska vara lila och rosa!
- Nej, jag klarar inte lila och rosa...
 
Men mitt ibland färgproverna enades vi och det blev riktigt bra. Speciellt hennes min över att hon själv har fått bestämma, härligt!
Vi valde att göra en tavelvägg av en massa hästbilder istället för ett "hästrum" med t ex en fototapet, en liten hästsko på väggen och en rykt väska på en krok. Detaljerna skapar i alla fall en känsla av ett hästrum, får väl lägga lite hö under kudden också:=)
 
Resultatet av vårt lilla projekt kommer, ska bara försöka få till lite fina foton vilket jag ju tyvärr inte riktigt behärskar...håll tummarna!
 
Här är vår moodboard så länge
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan tänka mig att det kommer bli riktigt fint👍😊

    2015-03-19 | 17:46:04
  • Anonym säger:

    Kan tänka mig att det kommer bli riktigt fint👍😊

    2015-03-19 | 17:46:04

Kommentera inlägget här: