MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Zelected by Houze - FIERCE ursnygga tavlor!

Kategori: Inredning

 
Nu i lager våra fantastiskt snygga FIERCE tavlor! 40x50 och säljs i två pack! Var tvungen att slå ett slag för dem här, tycker själv dem är dödscoola! Vår hall ska nog få sig ett par:=)
 
 
För er som ibland tittar in på min Pinterest sida, har ni kanske sett min anslagtavla "Ska jag tatuera mig?" Där är en samling av massa Zentangle mönster som ni ser i buffalons huvud på tavlan. Var hos R2 Tatto igår för att få en skiss för att eventuellt göra över min fruktansvärda tatuering ifrån 1994.....Får skissen i slutet av nästa vecka..spännande, men jag vet inte, det får ju absolut inte bli "tacky"! 
 
 
Undrar om han hängde med på min tanke som jag knappt kunde formulera själv, ni kommer få reda på hur det går!
 
Och tillbaka till lite seriösare saker, hör av er om ni vill att jag ska komma och visa vår kollektionen ifrån Zelected by Houze! 
 
Ha en bra dag 
 
//Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: