MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Jag har blivt med Zelected by Houze - WEBBSHOP!

Kategori: Butik

Premiär!
 
Nu lanserar jag min egen Zelected by Houze webshop!
Vill du bli en av mina testkunder?
Som tack för hjälpen får du 20% rabatt på en helt valfri vara! Gäller hela ordinarie sortimentet! (gäller ej outletvaror) 
 
Logga in i min webshop genom att klicka på loggan här i mailet. 
 
  
Gör ditt köp och ange rabattkoden när du ska betala. Då dras automatiskt 20% på den dyraste varan.
Erbjudandet gäller tom söndagen den 17 maj.
 
 
 
 
Du kan betala via faktura, avbetalning, bankbetalning eller kortköp. 
 
Detta erbjudande är exklusivt för dig som läser min blogg! Du kan inte komma in i webshopen på annat sätt än via denna  länk eller genom att ange min kod på inloggningssidan.
Min kod är: 5861
 
Tack för att du vill hjälpa mig att komma igång med min webshop!
 
Hälsningar,
 
Linda Flaten
Zelected by Houze 
 
Ps, Du kommer precis som vanligt att kunna boka in visningar, webshopen är ett komplement till min homepartyförsäljning!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: