MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Åhlens nyhetsmail - Grusar besparingsplanerna!

Kategori: Butik

Alltid lika fina saker! Åhlens, jag tycker dem är bra, se bara!
 
 
 
 
 
 Min lilla tjej, Madicken, hon skulle ju bli så glad! Förklädet och mössan är nämligen till barn.
 
 
 
 
Givetvis förälskade ju jag mig i lite saker också! Är dem inte ljuvliga? Hade passat i tvättstugan, kan man inte sätta in bruksanvisningar....kanske. Det är ju viktigt att man finner ett praktiskt syfte, man kan ju inte bara se utseendet, eller? 
 
 
Men eftersom jag nu är en förfallen människa och tänker förbruka utan att ha ett syfte klart för mig så passar det ju sig jättefint att förbruka en sådan matta! Den är gjord av återvunnet material, det får mig att känna mig som en fin människa igen:=)
 
 
Härligt, det är vår! Vaxduk, även denna ifrån Åhlens. Vad skulle man kunna göra av den? En tavla, klä in Madickens skrivbord? Får nog göra något.
 
Ha en härlig helg
 
Kanske vi ses på Åhlens:=)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: