MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Mitt första evenemang med Zelected by Houze

Kategori: Inredning

Nu är mitt första evenemang bokat, det ska bli spännande! Planerna snurrar, många saker på gång just nu. Och det här med Facebook, jag har aldrig tidigare använt mig av Facebook. Skaffade det bara för jag var nyfiken, nyfiken på hur folks barn såg ut, vem som var gift med vem osv. Nu ska jag då försöka mig på att sprida att jag finns professionellt i detta något komplexa media, ja man lär väl av sina misstag:=)
 
Så här såg min inbjudan ut på Facebook. 
 
 
 
Mitt första evenemang kommer att vara i min barndomsstad, Trelleborg, tillsammans med en väninna som säljer fantastiska barnkläder ifrån MILK Copenhagen


 
 
Bor ni i Skåne kanske det är aktuellt med ett party, ni hittar Frida här!
 
Även Tupperware kommer att vara representerat med som vanligt hög kvalitet och tävlingar och erbjudanden!
 
Vem vet, kanske du är skånebo med intresse för plastburkar, barnkläder eller heminredning?
 
Välkommen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: