MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Vårt bröllop - Del 2

Kategori: Familjen

Nu var det dax igen, tyvärr hittar jag inte alla bilder jag tänkte att jag hade. Det är väl typiskt, hur kan man missa att fotografera ett ställe som har en bäck synlig igenom under huset? Det borde vara straff på sådant.
 
Nog om det, idag har vi varit på vår nya ridskola. Jag, Madicken och Fabian vår stalldräng! Underbart stall har vi hittat, eller rättare sagt blivit tipsade om Miagårdens ponnystall! Jätteroligt!
 
Vårt bröllop - del 2
 
Att åka något fint fordon till eller ifrån kyrkan var föga intressant för mig, tills jag fick nys om Helsingborgstrafikens museiförening. Titta vilken buss med tidsenlig chaufför vi hyrde! Visst är dem fina?
 
Iväg åkte vi alla tillsammans mot Wallåkra Stenkärlsfabrik!
 
Och så har vi ju bruden, mig! Min klänning, jacka och förstås min brudbukett!
 
 
Anna Westergren på Skills gjorde mitt hår och som vanligt blev det långt över förväntan!
 
 
 
 
Godnatt, sov gott
 
//LInda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: