MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Ursnygga möbler på nätet! The Home!

Kategori: Inredning

Jag blev helt fantastikt förälskad i denna stolen! Min första tanke var i en matgrupp, men det kan faktiskt bli för mycket, eller? 
Eller varför inte till detta helt fantastiska skrivbordet, visst vi har sett det innan, men jag kan inte se nog.
Som ni kanske märker önskar jag ibland att jag vore lite mer stilren och enkel, men inte! Här följer ett soffbord jag inte kunde motstå att visa. Definitivt värt ett besök www.thehome.se
Och jag som skulle plugga, men jag i alla fall fått ihop en halv mönsterplansch. Någon där ute förresten som känner en sömmerska som vill ha lite extraknäck? Har huvudet fullt av prydnadskuddar, puffar och allehanda andra syarbeten, hör av er! 
 
//Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: