MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Intrade härliga tapet kollektion Raval!

Kategori: Inredning

Inspirerad av stadsdelen Raval i Barcelona, en helt underbar tapetkollektion ifrån Intrade. För den som vågar...
 
Jag arbetar för tillfället på ett kök till en väninna, min väninna älskar dessutom blommor. Undrar dock om hennes man hade klarat en sådan här fond vid sitt frukostbord? Tänk dig denna fondtapeten i ett kök som ska påminna om ett gammaldags platsbyggt vitt kök. Matplatsen med olikmålade pinnstolar målade i härliga pasteller toni i ton med tapeten! Vad tror du?
 
 
 
Vitt brädgolv med en "arbetsruta" med klinker, se bild. Ja så får det nog bli, jag måste nog skissa vidare på den banan. Den virkade mattan var ju bara super fin! Får nog leta efter en sådan också.
 
 
Jag har ett tag saknat färg, inte nu längre! Härligt, även här ser vi att färgen är på intågande i våra liv igen. Och i nästan alla pressbilderna av kollektionen ser vi den moderna mixen av gammalt och nytt. 
 
 
Nog för idag, tack för titten
 
//Trevlig kväll
 
 
 
 

Kommentarer

  • anna säger:

    vilken snygg fåtölj! vart kan den vara från? :D

    Svar: Härligt att du hittade till mig:=) Tyvärr kan jag inte säga var fåtöljen är ifrån, det är en pressbild ifrån Intrade. Kontakta dem, dem kanske vet. Må väl //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2014-08-11 | 20:46:44

Kommentera inlägget här: