MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Tine K - ny katalog

Kategori: Inredning

Igår var jag på jakt efter högupplösta bilder, alltså måste jag idag slå ett slag för en förebild! Som dessutom lägger sina högupplösta bilder så vem som helst får lov att använda dem, kanon! 
 
 
 
Och vilka bilder och produkter sen. I katalogen är det mycket mönster, svart, vitt och en hel del blått som jag tycker verkar komma tillbaka både inom heminredning och i modet. 
 
 
För att titta i Tine K katalog klicka här
 
 
Jag som är helt såld på rustikt handmålat keramik har en lång önskelista hos Tine K. Ett fat och en skål är hemma, men mer behöver jag verkligen..:=)
 
 
 
För att komma till hemsidan och hitta en återförsäljare, klicka här
 
Hoppas du också finner något fint!
 
Godnatt & sov gott
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: