MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Blåst på Tradera! IGEN!

Kategori: Familjen

Är arg, ledsen och känner mig framförallt sååå.....dum! Vilket jag ju förstår att jag är, jag är ju alldeles för godtrogen och tror gott om människor.
 
En liten historia. Förra julen var jag lite snål så jag tänkte att jag ska buda hem ett X-box på Tradera till lillkillen. Vilket jag också gjorde, och betalade! Mycket mycket dumt. Denna sak blev en polisanmälan då jag tänkte att en gång får man väl lov att vara lite godtrogen, eller!?
 
Nu har jag då varit det igen, och dessutom är så dum så jag berättar det. Jag blev kär, ja, jag blev kär i en matta. Den hade varit såå fin under vårt matbord. Är den inte fin?
 
 
Jag budar hem den och i vanlig ordning börjar jag längta tills den ska komma. Detta var den 1 oktober, jag betalade 3 400 kr ungefär den 2 oktober. Dagens gåta är då, tror ni jag har fått mattan jag är kär i?
 
Låt mig veta vad ni tror? Ge mig gärna råd, ska jag polisanmäla igen och framstå som en komplett idiot (vilket jag vet att jag är, det behöver ingen berätta):)
 
 
Tilläggas ska att detta är en butik, mannen som driver den svarar i telefon/mail etc. Nu har han slutat svara på mina mail dock. Han har t om erbjudit sig att betala tillbaka. Dagens gåta nr 2, tror ni han har gjort det?
 
Genom detta fantastiska inlägg kanske jag kan bidra till att ni känner er smarta, samt visa er min fina matta!
 
Ha en fin dag
 
//Dumhuvudet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: