MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

Mönsterplansch - vardagsrum

Kategori: Arkitektskolen for indretningsdesign

Arbetar med mitt vardagsrum! Har varit inne på tidigare att man ju måste våga, vad tror ni om en fondvägg? Bara en liten bit vägg, visst är den fräck! 
 
 
Fantastikt rolig på en liten vägg! Tillsammans med rustika och härliga möbler, tror nog att det blir en lite utflippad inlämning den här gången.
Ett teakbord ifrån Mio, visst är det härligt!? Under ska jag ha den här fina mattan för att rama in matplatsen. Tänkte först sänka taket med en rund kupol och fylla med taklampor.., men jag tror det får bli en matta.
 
Två stora massiva fina skåp som ska fyllas med porslin och dekorativa saker. 
 
På tal om alla dekorativa saker som måste till, så kommer här ett axplock. Känner mig nöjd! Nu ska detta bara presenteras på ett smakfullt sätt. 
Minst tre sådana lampor, med minst två av dem största, kul att arbeta utan budget! Det tillhör nog snart det förflutna känner jag på mig. 
 
Ha en inspirerande dag och kommentera gärna livligt!
 
//Linda med assisterande Malte
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var hittar man en sån matta

    Svar: Hej, tyvärr är jag inte människa att hitta var jag har hittat mattan! Ledsen för det, har en känsla av att det var Ellos. Tyvärr fanns den inte där....Lycka till //Linda
    MADFAB INTERIÖR

    2015-04-25 | 19:08:21

Kommentera inlägget här: