MadFab Interiör

Vår vrå, inredning, livet & härligheten!

I helgen ska det bli fint väder!

Kategori: DIY

Min man sa idag att det till helgen ska bli fint väder! Härligt. Ville bara berätta att jag gillar våren, speciellt om man lyckats plocka lite fina grenar och kvistar med lite knoppar eller vide på.
 
                                                       
Källa: hemma.aftonbladet.se
 
Tyvärr läste jag en ganska jobbig artikel om hur man bäst vårstädar i Vi i Villa, den var ju väldigt lärorik! Men jag orkar inte! Det är nackdelen med våren, för att kvistarna man plockat i skogen ska vara riktigt fina så ska fönsterna vara putsade, golvet fritt från hundhår, och helst ska vardagsrumsbordet inte se ut som om någon sprängt en bomb med allt ifrån pennor, tejp, käpphästar och gamla kuvert. Jag önskar vi hade ett mer tillrättalagt hem och att dygnet hade fyrtioåtta timmar.
 
         
Källa: stylingalaanna.blogspot.se                                                            Källa: livethemma.ikea.se                      
Visst är dem fina alla fina vårtecken? 
 
Små fina krispiga snödroppar! För att dem inte ska sloka på "sina darriga ben" tyckte jag detta var en superfin lösning.                                                                                                                                                                  

 
 
 
 
Sov gott 
 
//Linda
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: